obchod@fotoprodej.cz kontakt na mobilní telefon
  • Foto
  • Dalekohledy
  • Sáčky do vysavačů
  • Elektrospotřebiče do domácnosti
  • Výpočetní technika

GLS

Balíková služba GLS

Doručení zásilky

Rychle a spolehlivě – tak si přejete obdržet svůj balík. A přesně tak funguje balíková doručovací služba GLS v zastoupení odesílatelů.

Doručení domů

Standardní doručení balíku

V ideálním případě je Vám balík dodán osobně.
Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za Vás může převzít i jiný člen Vaší domácnosti.

Alternativní doručení

Jestliže nikdo není doma

GLS se zeptá Vašich sousedů, jestli pro Vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.

Poštovní schránka

Oznámení o zásilce

Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.

Doručení domů

Druhý a třetí pokus o doručení

Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pokud odesílatel pro tento balík aktivoval službu FlexDeliveryService, můžete pro další pokus o doručení vybírat z několika variant doručení. Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.



Vybírat můžete z následujících možností:

  • Doručení na původně uvedenou adresu – Vy si vyberete den.
  • Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle Vaší volby.
  • Doručení balíku do GLS ParcelShopu dle Vaší volby. Balík zůstane v ParcelShopu a Vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
  • Souhlas s uložením. Řidič GLS může doručit Váš balík na Vámi určenou adresu, i když nikdo nebude doma.
  • Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
  • Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a Vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se neprovádí.
Dodávka GLS

Doručovací služby a přepravní časy

GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v České Republice obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpožděním.


Platba kartou

V případě balíku na dobírku, je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada probíhá v hotovosti. Bezhotovostní úhrada pomocí platební karty je možná pouze v případě, pokud toto řešení odesílatel balíku umožňuje. Příjemci balíku není účtován žádný poplatek.

 

Kontakty pro příjemce

GLS provozuje zvláštní horkou linku pro příjemce balíků. Služby zákazníkům se zde poskytují od pondělí do pátku v době od 07.00 do 18.00 hod.

+420 840 123 456*

* Pevná telefonní linka. Platíte podle tarifu Vašeho telefonního operátora.

Nebo nás můžete kontaktovat prostřednictvím e- mailu na info@gls-czech.com. Vaše dotazy zodpovíme rychle a spolehlivě.

 

 

 

hledané slovo:
podrobné hledání

Rozlišení

Žádné hodnoty nebyly nalezeny.

Informace